sobota, 15 września 2012

New In

Wczoraj pojawiła się nowa kolekcja limitowanego sklepu Young Hollywood. Ta kolekcja nie jest aż tak super, ale ładna. W niej mogliśmy znaleźć bardzo fajne ciuchy np. przeźroczysta koszula z kołnierzykiem za 33 sd (jeju, ale taniutka była) lub czerwona sukienka z kwiatkami za 68 sd. Wydałem około 250-300 sd na 10 ubrań, drogo, ale było warto. Jak te ciuszki były w spoilerach to wiedziałem, że w bazarku będą spacerowały tanie perełki. Znalazłem fajną pomarańczową sukienkę za 47 sd, a w sklepie kosztowała 175 sd albo białą kokardkę za 50 sd z DvF. Dziękuję bardzo Klaudii za czarny blazer ze sklepu Elle, taki prezent z okazji jej odejścia. Zapraszam do jej profilu, ponieważ sprzedaje tanio. I ostatnia rzecz, jak widzicie, normalnie piszę, czyli dostałem białą klawiaturę! :D

Sukienka - Young Hollywood, 47 sd
Top - Young Hollywood, 37 sd
Sukienka - Herve Leger Tribute, 56 sd
Kokardka - DvF Tribute, 50 sd
Koszulka - Young Hollywood, 42 sd
Top - Young Hollywood, 32 sd
Sukienka - Young Hollywood, 68 sd
Blazer - ELLE, prezent od Klaudii
Szpilki - Young Hollywood, 26 sd
Czerwony top - Lanvin Tribute, 19 sd
Naszyjnik - Dior Tribute, 10 sd
Torebki - Young Hollywood, 37 sd, 37 sd, 30 sd
Spodnie - It Girls, 10 sd
Koszula - Young Hollywood, 33 sd
Kokardka - Young Hollywood, 25 sd

A wy kupowaliście coś w nowej kolekcji? Czy woleliście buszować w bazarku? Chwalcie się :D



3 komentarze:

  1. Buszowałam w bazarze i nic nie znalazłam. Podziel się trochę swoim szczęściem...
    Z YH kupiłam czarną koszulę z kołnierzem, żółtą kokardę, czarne szpile ze złotymi akcentami i fioletową torebkę.
    Lavendkowe szczęście do bazarów wyczerpało się 2 miesiące temu, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam tą śliczną czarną koszulę oraz żółtą kokardę w czarne kropki :)
    A w bazarku kupiłam spodnie z Arhive z flagą Usa za 10sd i znów skukinkę AmyClaire za 27sd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kupowaliście coś z nowej kolekcji* Znów przyimki się kłaniają... Mam większość rzeczy z tego screen'u ;)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.