poniedziałek, 10 września 2012

Hariboho


Naszyjnik - Folk ♥
Swetry - Archive, It Girls
Ponczo - Pretty n' Love
Maxi - Pretty n' Love
Kapelusz - noname
Torebka - Young Hollywood
Szpilki - Windosws On The World

Jooł, joł, jooooł i znowu szkoła, ale fajnie było. ;] A co do stylizacji to przez kilka dni była na sd, a później zmieniłem na pokojówkę na konkurs i znów powróciła ta sama stylizacja. Kocham, kocham ten styl boho czy etno i tego naszyjnika z piórami ze sklepu FOLK. Szukałem cały czas i znalazłem za 67 sd i zastanawiałem się długo nad zakupem, a jednak kupiłem i jestem zadowolony.

4 komentarze:

  1. Stylizacja całkiem fajna. Nic nie mogę zrozumieć z ostatnich linijek, może mi by się przydał kurs czytania ze zrozumieniem, a może Tobie kurs układania poprawnych zdań? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdraszczam swetra...
    Coraz bardziej zaczyna mi się podobać styl etno/boho. Nie wiem czemu i nie wiem czy to dobrze, czy źle, ale who cares.

    Stylizacja świetna. Zastanawia mnie tylko czy twojej doll nie będzie za gorąco w takim wdzianku na plaży :))

    OdpowiedzUsuń
  3. I ten naszyjnik z piórami*

    Popieram zdanie Xylo :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.