wtorek, 18 września 2012

A Girl And The Dog


Blazer - Elle
Koszulka - Bonjour Bizou
Kombinezon - noname
Koszula - Bonjour Bizou
Okulary - Bonjour Bizou
Kopertówka - Mr.
Bransoletka - Voile Holiday Botique
Sandały - It Girl

Jak ja uwielbiam takiego error na stardoll, czyli nieładowanie się mojego pokoju ani Starplazy od kilku dni... 
Na początku myślałem, że ja mam tylko taki problem, ale jak czytałem na zagranicznym blogu, ze redaktorka też ma taki problem co ja, to wysłałem od razu wiadomość z tym problemem do adminów i naprawiali go. 
Kocham tą koszulkę, kocham tego blazer, kocham tą stylizację! :D


Odmiana przez przypadki u Ciebie leży :/
Powinno być: (...) takI erroR (...) nieładowanie SIĘ (...)
(...) to wysłałem od razu WIADOMOŚĆ z tym problemem do adminów i naprawiLI GO(...) 
kocham teN blazeR (...). To tak na przyszłość :D + Ja również kocha blazer i stylizację :)

6 komentarzy:

  1. Odmiana przez przypadki u Ciebie leży :/
    Powinno być: (...) takI erroR (...) nieładowanie SIĘ (...)
    (...) to wysłałem od razu WIADOMOŚĆ z tym problemem do adminów i naprawiLI GO(...)
    kocham teN blazeR (...). To tak na przyszłość :D + Ja również kocha blazer i stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. UWIEEEEEEEEEEEEEELBIAM TĄ STYLIZACJE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanka mnie wyręczyła z polskim to ja się wezmę za angielski, którym jak widać, też za dobrze nie prosperujesz. "A girl and The Dog"- Mówisz o dziewczynce i psie po raz pierwszy, więc przed oboma wyrazami powinno być "a", a tak w ogóle, to na bluzce są psy, nie pies więc najwłaściwiej powinno być "A girl and dogs", mała lekcja angielskiego...

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.