środa, 19 września 2012

Autumn or Winter?



Szal - Archive
Blazer - Tingeling
Topy - PPQ, alice+olivia Tribute
Sukienki - Narnia, alice+olivia Tribute
Buty - Pretty n' Love
Bardzo chciałem wykorzystać ten blazer, którego znalazłem w bazarku za 9 sd. Na początku nie wiedziałem, z czym połączyć, ale zdecydowałem się na połączenie "zimowej" sukienki i dodać wielki, ulubiony dodatek na zimę, czyli szalik. Nie ważne, że za oknami mamy drzewa, a z nich spadają pomarańczowe liście (jesień), a nie dzieciaków, które lepią bałwany. ;) Robię stylizacje nie ze względu na pory roku, ale na mojej wyobraźni. :) 

9 komentarzy:

  1. @Milapati

    Przepraszam bardzo, ale musiałem usunąć ten komentarz z jednego powodu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz napisać jeszcze raz tego komentarza, ale bez przekleństw. To był właśnie powód usunięcia komentarza. :)

      Usuń
    2. Nie da się ocenić tej stylizacji bez użycia przekleństwa

      Usuń
  2. Dla mnie zbyt dużo tego. Wyglądasz jak strach na wróble w zimowych kolorach, a więc tytuł posta się zgadza, jesienny strach w zimowych kolorach :D

    O, a z tekstem to tak zaszalałeś, że jakbym chciał pokazać wszystkie błędy to cały tekst musiałbym poprawiać. Analfabetyzm wtórny...

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.