czwartek, 31 lipca 2014

Silver Oxfords


Dzień dobry! Chciałbym Wam coś powiedzieć... Jeszcze nam został miesiąc wakacji! :o Macie jakieś plany na sierpień? Ja chyba jadę do Wrocławia na jeden dzień i do Warszawy też na jeden dzień. Tydzień temu byłem na wsi, nudziłem się tam troszkę, ale już jestem w domu. Nowa kolekcja LE weszła jak ja byłem wtedy na wsi, na szczęście o tej godzinie się obudziłem i poprosiłem Wiktorię, żeby ta mi zrobiła zakupy i się cieszę z 4 ciuchów LE. Za to jej bardzo dziękuję. No i jeszcze mi zrobiła screen. Czy wy lubicie jak jest ciepło? Ja nienawidzę takiego upału i codziennie życzę, żeby była brzydka pogoda albo żeby był lekki deszcz. Dobra, koniec gadania, czas na stylizację z kamizelką z nowej kolekcji LE. Mi się bardzo podoba ten look. A Wam tez się podoba? ;)
Okulary - Special Offer 
Kamizelka - Limited Edition
Kurtka - Bonjour Bizou
Rajstopy - Basic 
Torba - Bonjou Bizou
Kokardka - Antidote
Oxfordki - Bonjour Bizou 

4 komentarze:

  1. Podoba mi się ta stylizacja:> i świetnie w tych włosach:)
    Widzę Piotrek że odrabiasz swoją nieobecność :D
    Ja siedze u dziadków jeszcze z 2 tygodnie i do Gdyni c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! Ja chyba jeszcze jadę do babci w góry na weekend D:

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja! :D
    Ja też jadę na 1 dzień do Warszawy i na wycieczkę do Lichenia :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny screen jak i stylizacja :D
    Widzimy się we Wrocku ♥

    OdpowiedzUsuń

Wyraź śmiało swoją opinię.